Fondi europei

Tytu艂 projektu

Promocja marki produktowej GALANT na rynkach zagranicznych poprzez udzia艂 w bran偶owym programie MODA POLSKA.

Cel projektu:

Celem projektu jest rozw贸j eksportu firmy przez promocj臋 marki produktowej GALANT na rynkach zagranicznych, kt贸rej promocja przyczyni si臋 do promocji Marki Polskiej Gospodarki. W wyniku realizacji projektu firma zyska dost臋p do wi臋kszej liczby klient贸w, zdob臋dzie nowe do艣wiadczenie
i nawi膮偶e wsp贸艂prac臋 z zagranicznymi kontrahentami. Projekt wp艂ynie na rozwoju eksportu GALANT
i wzmocni jego pozycj臋 konkurencyjn膮. Dzi臋ki udzia艂owi w targach w charakterze wystawcy, realizacji us艂ugi doradczej, misjom przyjazdowym oraz wyjazdowej firma zyska wiedz臋 nt. wej艣cia na rynek perspektywiczny Rosji co u艂atwi pozyskanie kontrahent贸w i wsp贸艂prac臋 z nimi. Og贸艂 dzia艂a艅
w projekcie przyczyni si臋 do wzrostu przychod贸w GALANT z eksportu czego rezultatem b臋dzie tak偶e wzrost polskiego eksportu i wzrost rozpoznawalno艣ci polskich produkt贸w na rynkach zagranicznych.

Wydatki kwalifikowane w projekcie: 564 300.00 PLN

Dofinansowanie Funduszy Europejskich: 423 225.00 PLN

Projekt wsp贸艂finansowany ze 艣rodk贸w Funduszy Europejskich, Program Operacyjny Inteligentny Rozw贸j, O艣 Priorytetowa 3 Wsparcie innowacji
w przedsi臋biorstwach, Dzia艂anie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsi臋biorstw, Poddzia艂anie 3.3.3 Wsparcie M艢P w promocji marek produktowych 鈥 Go to Brand.